søndag den 3. december 2017

1.søndag i advent

 1. søndag i advent, og sørme om jeg ikke lige nåede at binde en adventkrans, og lave et kalender dekoration. Som i der læser med fast nok har kunne fornemme på mængden af indlæg, eller nærmere mangel på samme, så har det været en travl tid herhjemme.

Jeg har bundet kransen af gran, lidt grønt fra haven blandt andet ene, vindheks, og oliven grene. Jeg er helt vild med de her grågrønne lys, som jeg har fundet i den lokale blomster biks. Rundt omkring på kransen har jeg sat vokset kogler, som også har den der grågrønne farve. 

Jeg er ret glad for farven i år, den passer så fint til resten af stuen, 

Bedre sent end aldrig, jeg fik også lige lavet en kalender dekoration i går, desværre er der bar virkelig virkelig langt ned til dag 1 på det lys jeg har købt, så vi er temmelig meget bagud. Så bliver det heller ikke bedre af at jeg har købt et kvalitets lys med rigtig MANGE timers brændetid, nu har den nærmest været tændt siden i går, og den er stadig ikke kommet under stjernen. 

Jeg tror nu nok vi skal nå det alligevel, for den står lige midt på spisebordet, og jeg forventer den skal brænde fra nu af og frem til den 24 uafbrudt når vi er hjemme. 

I år har jeg forkælet mig selv med en Advents pakkekalender, fra en skøn lokal butik, en af den slags butikker hvor de bare ikke har noget man ikke kan bruge. 

I dag fik jeg en af de der skønne træruller med garn, og en smuk jern saks, dem kan man ikke få for mange af. 

Smukke pakker må godt ligge fremme hjemme hos os, så jeg har lavet en lille opstilling på vores skab. Nu kan jeg gå og kigge på dem hver dag, og glæde mig til næste søndag. 

Ja så fik vi også skudt julen igang herhjemme, og jeg fik ryddet op i potterummet, og fik den lavet om til jule, binde kranse, og lave jule stads rum. Så mon ikke der snart er flere kranse og udendørs julestads på vej, jeg skal nok vise flere billeder når jeg når så langt. 


Jeg ønsker jer en rigtig god uge 

4 kommentarer:

  1. Sikke fine dekorationer, du har fået lavet. Er helt vild med farven.
    Jeg har for mange år siden opgivet kalenderlyset, det tager simpelthen for lang tid at brænde ned hos os. Men pyt vi overlever uden.
    Knus Heike

    SvarSlet
  2. Sikke en smuk adventskrans! Jeg forstår godt, du er vild med lysene - de er rigtig smukke.

    SvarSlet
  3. Det er nogle smukke dekorationer du har lavet og det ser hyggeligt ud med gaverne. Det er en god ide at forære sig selv en adventspakkekalender :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...